fredag 20 november 2009

Lillebror

Är det inte lite märkligt det här med relationer? Att det skall vara så svårt att lösa vissa problem som ständigt dyker upp i ens liv. Jag syftar nu på min lillebror som har varit tillsammans med sin kille i över 8 år. Tänk er de jobbar på samma jobb, samma skift, är hemma tillsammans hela tiden. Inte undra på att det träter ibland. Som nu senast som i onsdags. Då ringde han och sa att han behövde stanna ett par dagar just för att hans kille sa till honom att han behövde mer space. I och med det så kom han upp till oss. Jag sa till honom att göra slut med sin kille men han tvekade som vanligt. Hans kille va otrogen för ett tag sedan och då va det riktigt illa. Jag trodde att brorsan skulle göra slut på allt elände då, men vek sig igen. Och nu detta då hans kille vill linda brorsan runt lillfingret. Jag fattar inte hur han tänker, för hade det varit jag hade jag aldrig accepterat detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar