lördag 5 september 2009

Tallin 2


Ok! mitt ex Eamonn kom till Stockholm under en ca 10 dagars vila från stressiga London, med sig hade han Lance, John och Al. Vi hade sedan tidigare beslutat oss för att åka på en Tallin kryssning. Visst det lät ju trevligt eftersom jag och dem inte hade varit där. Johannes hade ju varit där tidigare.
Det va en resa som jag sent kommer att glömma. Dålig service på personalen, de kan varken svenska eller engelska flytande bara där uppstod ett problem. Vi hade hytten under discot så vi kunde inte sova ordentligt. Maten va hemsk och det stod inte va det va som serverades på bufeen. Jag va en aningen orolig då jag är ägg och ananas allergiker. INTE BRA alls. Väl framme i Tallin va det OK. Gamla Stan va ju pitoresk och mysig. Men en guidad tur av en vän tog vi oss först till ett trevligt cafe och lite senare en mysig restaurant. Det enda som skulle få mig att åka dit igen är nog den billiga spriten haha. För den e verkligen billig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar