tisdag 9 juni 2009

Tillbaka

Det har varit en ganska omtumland vecka och det är därför jag inte har varit så aktiv på bloggen!

Det började med min sons födelsedag som va den 6/6 ja det stämmer på nationaldagen. Jag har inte fått sett honom sedan sommaren 1998. Det är exet som inte vill veta av mig bara för att jag är GAY. Hon menar att om jag skulle träffa honom så tror hon att jag skulle göra honom till gay, etc... Jag tycker att det är tragiskt att man kan resonera så in på 2000 talet.
Så jag har kännt mig lite ur balans då jag har tänkt mycket på honom. det är bara så frustrerande att inte få träffa honom. Jag hoppas verkligen att han tar kontakt med mig snart. Det kan vara värt att tillägga att hon har ensam vårdnad vilket är vanligt i detta samhälle. Tragiskt att det forfarande är så att fadern blir helt utan och att fadern måste betala enorma summor till barnet, trots att han inte får se röken av sitt barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar